VIDEO: Alegeţi cu atenţie agenţiile de turism de unde vă cumpăraţi pachetele de vacanţă!

0
360

comisar sef MIHAELA IGNAT

Atenţie de unde vă cumpăraţi vacanţa! S-ar putea să rămâneţi şi fără ea şi cu banii luaţi!

Zeci de persoane au fost păcălite de agenţiile de turism. Multe dintre firmele reclamate sunt în insolvenţă. Astfel, poate dura câţiva ani până îşi vor recupera banii, asta în cazul în care companiile nu intră în faliment. În ultimele patru zile la Comisariatul Judetean pentru Protectia Consumatorului Timiș au fost inregistrate aproximativ 30 de reclamații privind prestarea serviciilor turistice.

Inspectorii atrag atenția celor care plănuiesc un concediu în străinătate să fie foarte atenți de la ce agenție de turism cumpără pachetele de vacanță. “Consumatorii să fie atenți la contractele pe care le încheie cu operatorii economici, care prestează servicii în domeniul turismului, inclusiv pentru intermedierea vacanțelor. De multe ori pot rămâne și cu banii dați și fără excursii. Orice turist care dorește să fie într-o vacanță liniștită să fie atent la condițiile care i se oferă! Să știe localitatea de destinație, ruta de parcurs și toate aspectele care sunt pentru securitatea lor”, explică Mihaela Ignat, comisar șef al Comisariatului Județean pentru Protecția Consumatorului Timiș.

Consumatorului i se vor asigura condiţiile de cazare potrivit criteriilor de clasificare a unităţii hoteliere unde s-a cazat. Se va acorda o atenţie deosebită serviciilor de alimentaţie oferite, operatorii economici având obligaţia de a respecta condiţiile de transport, manipulare, depozitare și desfacere a produselor. Totodată, conducerea OPC informează ca înainte de a plăti un pachet turistic, este bine să verificaţi agenţia de turism pe pagina de internet a Autorităţii Naţionale de Turism şi să fiţi atenţi la preţurile mult prea mici.

Inspectorii vor efectua în perioada următoare verificări la agențiile de turism din Timișoara. În acțiunile de control se va urmări creșterea calitătii produselor si serviciilor precum si creșterea increderii in consumarea produselor și serviciilor aflate pe piață.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.